روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگی شیرین است مثل یک آبنبات

متاسفانه بسیاری از مطالب اینجانب به همراه کلی عکس که به زحمت انجام داده بودم و به مناسبت ایام ماه رمضان در وبلاگ گذاشته بودم همگی حذف شده اند و دو بار نیز تا به حال به مدیریت وبلاگ loxblog پیام داده ام متاسفانه با توجه به اینکه گفته اند 2 ساعته جواب شما را می دهیم ، نه تنها جواب مرا ندادند بلکه مطالب گم شده مرا نیز به وبلاگم برنگردانند احساس می کنم که وبلاگ loxblog  امنیت کافی برای مطالب وبلاگ نویسان ندارد . اگر تا چند روز دیگر مشکل مطالب گم شده من حل نشود و توضیح قانع کننده ای نداشته باشند مجبور هستم این وبلاگ را ترک کنم و به وبلاگهای دیگر مراجعه خواهم کرد ...



نویسنده: برومند ׀ تاریخ: دو شنبه 14 شهريور 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , boromand.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com